Με το τρενάκι στο Λούνα Παρκ του Τρόμου (28)
Μαθητικές μικρές ιστοριούλες: τα μπαλόνια
Και εκεί προς το τέλος της χρονιάς εγώ να έχω βάλει στόχο να τελειώσουμε όλα τα Μαθηματικά πλην των μαθημάτων της Γεωμετρίας που δεν προλάβαμε να τα κάνουμε. Και να σας πω την πικρή αλήθεια ποτέ δεν μου άρεσε η κλασσική Γεωμετρία, ούτε όταν ήμουν μαθητής, όχι μόνο σαν δάσκαλος. Εμένα μου αρέσει η φράκταλ Γεωμετρία που θεωρείται η γεωμετρία της ζωής.
Εγώ που λέτε να έχω βάλει στόχο να τελειώσουμε τα Μαθηματικά και αυτά για να χάσουν μάθημα να έχουν ετοιμάσει πάλι πάρτυ όπως στα γενέθλιά μου. Να τρομάζουν και με μπαλόνια που τα σκάνε τον Βασίλη τον Κεραμάρη και ο Σπύρος ο Κουρής που τόσο τον αγαπάει να νευριάζει και να τσακώνεται και να πάει να πιαστεί στα χέρια με τους άλλους. Ευτυχώς μετά από λίγη ώρα το διέλυσα το πάρτυ και κάναμε όπως όπως τα Μαθηματικά μας.
Μαθητικές μικρές ιστοριούλες: το μέτρημα
Μια μέρα προς το τέλος της χρονιάς αρχίζουν να μου ζητάνε τουαλέτα και μετά επιστρέφοντας στην αίθουσα, να ρωτάνε το δικό σου πόσο είναι; Τους λέω κόφτε το θέλω να κάνω μάθημα. Πετάγεται και ο Μαυράκης και μου λέει κύριε δεν νομίζω να ξέρετε τι ακριβώς μετράνε. Του λέω το κατάλαβα, δεν είμαι χαζός. Εντωμεταξύ η Πετρίνα η πρώτη ενδιαφερόμενη για να μάθει το μήκος από τα πέη. Του Κωνσταντίνου δε όπως είπε η Πετρίνα ήταν η μεγαλύτερη. Του λέει του Εξηντάρη, σου βγαίνει τόση όση του Κωνσταντίνου; Σεξηντάρη να δεις τώρα πόση θα σου βγαίνει αγόρι μου. Μεγαλύτερη από όλους, μόνο και μόνο επειδή το λέω εγώ αγόρι μου!!!
Μαθητικές μικρές ιστοριούλες: ο Σεξηντάρης και η γρανίτα
Στο τέλος της χρονιάς τα κέρασα παγωτά και γρανίτα. Υπήρχε μια γρανίτα που ήταν μακρόστενη και κατέληγε σε κόκκινο κεφαλάκι και μου λέει ο Σεξηντάρης σαν τι μοιάζει τώρα αυτό κύριε; Μανιτάρι μαγικό του λέω.
Τώρα Σεξηντάρη αυτό το καλοκαίρι δεν θα σου προσφέρω γρανίτες, θα σου προσφέρω να γλύψεις το αληθινό όπλο του Τερεζάκη, του αστυνομικού που έφερα την επόμενη χρονιά για να καταγράψει το συμβάν με την θεούσα και τα πρακτικά. Εσύ τον ρώτησες το θυμάσαι; είναι αληθινό το όπλο; Νεροπίστολο Σεξηντάρη! Πλιτς πλιτς.
Και εκεί προς το τέλος της χρονιάς εγώ να έχω βάλει στόχο να τελειώσουμε όλα τα Μαθηματικά πλην των μαθημάτων της Γεωμετρίας που δεν προλάβαμε να τα κάνουμε. Και να σας πω την πικρή αλήθεια ποτέ δεν μου άρεσε η κλασσική Γεωμετρία, ούτε όταν ήμουν μαθητής, όχι μόνο σαν δάσκαλος. Εμένα μου αρέσει η φράκταλ Γεωμετρία που θεωρείται η γεωμετρία της ζωής.
Εγώ που λέτε να έχω βάλει στόχο να τελειώσουμε τα Μαθηματικά και αυτά για να χάσουν μάθημα να έχουν ετοιμάσει πάλι πάρτυ όπως στα γενέθλιά μου. Να τρομάζουν και με μπαλόνια που τα σκάνε τον Βασίλη τον Κεραμάρη και ο Σπύρος ο Κουρής που τόσο τον αγαπάει να νευριάζει και να τσακώνεται και να πάει να πιαστεί στα χέρια με τους άλλους. Ευτυχώς μετά από λίγη ώρα το διέλυσα το πάρτυ και κάναμε όπως όπως τα Μαθηματικά μας.
Μαθητικές μικρές ιστοριούλες: το μέτρημα
Μια μέρα προς το τέλος της χρονιάς αρχίζουν να μου ζητάνε τουαλέτα και μετά επιστρέφοντας στην αίθουσα, να ρωτάνε το δικό σου πόσο είναι; Τους λέω κόφτε το θέλω να κάνω μάθημα. Πετάγεται και ο Μαυράκης και μου λέει κύριε δεν νομίζω να ξέρετε τι ακριβώς μετράνε. Του λέω το κατάλαβα, δεν είμαι χαζός. Εντωμεταξύ η Πετρίνα η πρώτη ενδιαφερόμενη για να μάθει το μήκος από τα πέη. Του Κωνσταντίνου δε όπως είπε η Πετρίνα ήταν η μεγαλύτερη. Του λέει του Εξηντάρη, σου βγαίνει τόση όση του Κωνσταντίνου; Σεξηντάρη να δεις τώρα πόση θα σου βγαίνει αγόρι μου. Μεγαλύτερη από όλους, μόνο και μόνο επειδή το λέω εγώ αγόρι μου!!!
Μαθητικές μικρές ιστοριούλες: ο Σεξηντάρης και η γρανίτα
Στο τέλος της χρονιάς τα κέρασα παγωτά και γρανίτα. Υπήρχε μια γρανίτα που ήταν μακρόστενη και κατέληγε σε κόκκινο κεφαλάκι και μου λέει ο Σεξηντάρης σαν τι μοιάζει τώρα αυτό κύριε; Μανιτάρι μαγικό του λέω.
Τώρα Σεξηντάρη αυτό το καλοκαίρι δεν θα σου προσφέρω γρανίτες, θα σου προσφέρω να γλύψεις το αληθινό όπλο του Τερεζάκη, του αστυνομικού που έφερα την επόμενη χρονιά για να καταγράψει το συμβάν με την θεούσα και τα πρακτικά. Εσύ τον ρώτησες το θυμάσαι; είναι αληθινό το όπλο; Νεροπίστολο Σεξηντάρη! Πλιτς πλιτς.
Μαθητικές μικρές ιστοριούλες: Το αναπαραγωγικό σύστημα των Πάντα
Κάθε Παρασκεύη τους έδινα ένα κίνητρο. Αν συνολικά όλη η τάξη έχανε κάτω από 10 βαθμούς στο Classdojo τότε θα βλέπαμε ένα ντοκιμαντέρ ή θα παίζαμε επιτραπέζια κτλ ανάλογα με το τι θα επέλεγε ο πρώτος στους πόντους κάθε εβδομάδας.
Συνήθως τους έβαζα το παρακάτω ντοκιμαντέρ που δείχνει πως θα είναι ο κόσμος το 2057.
Αλλά κανονικά έπρεπε να τους βάλω να δούνε ντοκιμαντερ με το αναπαραγωγικό σύστημα των Πάντα, όχι αυτό με το μέλλον που τους έβαλα να δούνε. Ξέρετε γιατί;
Γιατί
σε αυτό το σχολείο.
Comments
Post a Comment